Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate. 
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică
Este arta de a frumoasa timp greacă.
Dar spiritul nu se oprește la prezentul formular; aceasta urmareste o satisfacție mai intim; se pliază în pe sine; sale obiect suprem nu mai este perfect de frumusete si senina; ea spiritualize mai multe și mai multor ideal; este în interior de lume din constiinta ca nu caută și găsește adevărat unity și frumusețea ideală. Acesta se defectează unitatea clasic art, părul care crește tot ce impune o limită și caută, prin toate formele, expresia de la designuri intim, este sub forma romantic, și romantic art, este mai întâi de toate crestin arta. Ce reprezintă cu o munca alegere, este istoria unui Dumnezeu a făcut om, mama sa și ucenicii săi, și caractere care au participat a Spiritului sfânt. Acest Dumnezeu a făcut om, supplicié pe cruce, dă la care suferă o valoare infinită; arta sunt dedau și moarte care, printre grecii, a fost o simpla trecere către o altă lume fara teama, fara spaime, ia, în arta crestina, cu ideea de viaĺła veĺźnicä Ĺźi osă˘nda, un tragic valoare. Natura șterge, scoase la un plan inferior; - Universul condensează într-un singur punct, în home din sufletul uman";
Tradusă în mai mult de 30 de limbi si publicate in diverse formate și ediții, istoria artei este una din carti pe arta cele mai cunoscute și o mai bună-vanzator din lume, cu mai mult de 8 milioane de copii vândute. În această capodoperă de claritate și conciseness, autorul ne rezerva o introducere perfectă de ansamblul sub rezerva, rock tablouri la arta de astăzi. Acest Deluxe Edition va confirma succesul din prezentul titlu cu iubitorii de artă și deveni o carte de referință pentru generațiile viitoare.
- Asta va găsi civilizatia sosit la un asemenea grad de tehnologie pe calea reveni? Pietre! " Exclaims in 1980 proiectantul Noguchi, special autorul unui proiect monumental in peisajul care a vazut niciodata lumina zilei (sculptură pentru a fi văzut de martie, 1947). Fascinat de puterea pietrele, forțele sau convingeri care le surround, artiștii face asta dezvăluie ce este înrudit cu un autocréation (cartelurile danez Kapoor, Lee Ufan, Hubert Duprat, Bridget Polk, Michael Heizer). Pe o brichetă, Jimmy Clopotele Durham vor fi considerate caută echivalari la Stratifications geologice în zona de alimente (pericolelor Petrification, 1998-2007). Aproape patruzeci de ani în urmă, Ed Ruscha ar fi pacaliti lumea lui prin plasarea unui fals rock în marea Mojave Desert (aproximativ 6 500 km2 zonă). Artistul Pierre Bismut a comandat un adevarat detectiv, complet constienti de lumea artei pentru a găsi această lucrare, Rocky II…
Și acesta din urmă, absorbit de un singur gând de a uni pentru a lui Dumnezeu, fapt apar "eroismul o destul de diferit din vechea eroism, un eroism de depunere și demisia". Arta caută imediat atunci când expresia mai mult de frumusetea; istoria inima omului devine infinit mai bogat ca nu era în artă și în poezie antică; toate grade, toate fazele de viata, intreaga a omenirii deveni obiectul inepuizabila de observatiile arta, teama nu este prin urmare sa recunoasca Real cu imperfecțiunile acesteia și laideurs; acesta se îndepărtează mai mult de liberă și silențios vitalitate, tineret înfloritoare sau fusese de energic arta clasic. Dar in masura in care credinta slabeste, personalitatea artist între scenă și situat în sine, drept esential interes, virtuțile care decurg din principiul său și oh triumf activitatii umane; onoarea, iubire, loialitate, curaj, toate sentimentele și toate taxele da de romantic cavalerii; că este ceea ce Hegel apeluri al doilea cerc, al doilea moment al Romantic arta. a treia este cea a "-oficiala de independenta sau exterior de caractere și de particularitățile individuale-". Personalitatea după sosirea la punctul extreme de dezvoltare, instinctul individuale pune în sine deasupra subiect; totul va depinde de disponibilitatea artist, imaginatia lui si talentul: el se configurează în absolută master de orice realitate; ea reprezintă obiectele din palpabila realitate lor si viu acesta îi place să servila imitatii; arta nu mai este ceva alte că abilitatea de calitate superioară pentru a reprezenta toate secretele de apariție vizibile pe care concentrat atenția, și este în domeniul deteriorărilor accidentale care vor declara ruinarea Romantic arta. Și, pentru Hegel, ajuns la acest punct, destinele de arta pot fi considerate finalizate.
Herbert Spencer.
Festivalul de istoria artei revine la castel de Fontainebleau pentru Ediția a șaptea, întotdeauna liber, de la 2 la 4 iunie 2017. Între conferinte, citirile, concerte, spectacole și animații, festivalul prezintă o varietate de programare care va apela la experți ca publicului larg.
In fiecare an, este o plăcere: în foarte frumos castel de Fontainebleau, istoria arta este expus cu tot fastul lor antic prin invitarea tuturor prietenilor lui. Se instalează biblioteca sa prin un lounge din carte și revizuirea de arta, muzeul său datorită unele expozitii, muzica sa a sunetului de o programare de concerte, dar mai ales stiinta sale, cu un program de prelegeri, citirile și discuții de o mare cerinta.
În 2017, tema este topice (verde), deoarece este de natura: mai degrabă bine ai venit dupa alegerile prezidentiale, nu? De asemenea, guest tara este Statele Unite, inclusiv îndrăzneala contemporan are totul pentru a ne invata, inclusiv prin Jeff Koons, artist-star guest.
Pe parcursul a trei zile, prin urmare, programul este foarte bogat: aproape 400 de evenimente sunt planificate. Puteți satisface orice tanar arta istorici, ci si academicienii confirmată, artisti, Curatori, restorers; oaspeții pot participa la conferinte, proeminentele exterioare, expozitii si performantele, și acest care vine in orice moment din zi.

Aflați mai multe
Este de o mecanică act, actul de diferentiere, că Herbert Spencer explică evolutiei istorice a s. După ce ați cerut de principiul ca orice curs Organic este o schimbare a omogene în eterogene, de la simplu la complex, acesta continuă aplicarea la dezvoltarea vietii, societate, guvernul, industrie, comerț, de limba, literatură și artă (teste de moralitate, stiintei si a esteticii, traduse de A. Burdeau, t. I). Vopsire și sculptura, în strânsă legătură cu limba scrise, sunt inițial de dependențe de arhitectură. Precum și diverse populatii arhaice, precum Aborigines din Australia, vopsea din caracterele de pe pereti de pesteri care sunt pentru ei de situri sacre, egipteni și Assyrians decora perete tablouri templul lui Dumnezeu și palatul regelui, Confundat la origine. Această frescă decorare diferențiază incetul cu incetul pictură și sculptură. Desenele de griuri sunt gravate în cavități destul de profund pentru obiectul reprezentat se desprinde în piesele esențiale în o lucrare astfel încât între intaille intermediar și bas-relief. Apoi spațiile dintre cifrele de culoare sunt rapiti în daltă și era precum un bas-relief vopsite. În final de sculptat figura separă același și era statuia, păstrând totuși membri lipite de corp și capul de la talon, în partea posterioară, un bloc care este de a înlocui vechea perete. Progresul, observă Herbert Spencer, adoptată în Grecia aceleași etape. Pictură și sculptură sunt prima neamurile cu mama lor, arhitectură, și sunt de asemenea Handmaids a religiei si guvernul. Când statuile sunt definitiv de separare a imobilelor cu care au fost caroserie, acestea rămân acoperite cu culori, în amintirea a basoreliefuri unde se coboare. Și este numai în perioadele de data relativ recente din civilizatia greaca că diferențierea între pictură și sculptură pare sa fi devenit complet. 
Acelasi act este verifică, în funcție Spencer, pentru crestin arta. Vopsire și sculptură sunt dismemberments de arhitectură și păstrați intre ele relatii de toate mai îngustă ca au de asemenea, să păstrați mai îndeaproape cu mama lor. Ea sunt de una și de alta, ca în Egipt și din Asiria, "-un instrument de guvern si religie-"; acestea sunt folosite pentru a decora morminte aflate pe biserici sau palate: Acestea sunt dedicate sacre legende. Este ca incetul cu incetul și numai în ultimele câteva secole ca pictura a fost împărțită în vopsire de istorie, peisaj, sexul, natura morte etc.; și că "-sculptura a devenit eterogene" de varietate de subiectele se tratează și că acesta împrumută la realitatea și de ideal. Precum, toate formele de limba scrisă, pictură și sculptură au rădăcină pentru decorarea politico-religioase a vechiului temple sau palace. "Peisajul spinzurati pe perete, Bustul reprezentate pe consolă, numar din Times care este pe masă sunt rude îndepărtate-". In sfarsit, trebuie remarcat faptul că trecerea de la simplu la complex este de asemenea manifest din compozitia operă de artă. o statuie sau un modern masa este de un tip bine că este mai eterogene decât o antichitate. Pentru schemei de planurile, angajarea de culori simple și tonuri, la comparația dintre o vopsire de Egipt cu picturi moderne nu face acest lucru evident adevarul. Designul este de asemenea foarte coerentă în astiques lucrari; determinarea tipuri Y este absolut, atitudini divine caractere identice; și în imitatie de natura, dacă este de a reprezenta un lemn, toti arborii vor fi egale ca înălțime și echidistantă față; dacă este o scenă de pescuit, fiecare undă, fiecare adiere de apa va fi egal cu vecinul si pestii aproape întotdeauna; unei singure specii, strict aliniate sub suprafața apei. Aceleași pentru reprezentarea barba, părul, a manes de animale etc. care credem că, prin opozitie, la picturi moderne; că compară o statuie Egiptean la o marmura perioada grecesti sau a scolii moderne, și "-trecerea omogene cu eterogene vom intra sub sensul".
Herbert Spencer își continuă demonstrație pentru alte arte, acesta arată cum ia poezie, muzică și dans, Natiunilor unite la origine, diferențiați progresiv; cum actul de diferentiere este apoi controale pentru fiecare dintre ele: toate soiurile de dansuri care ies din dans, dezvoltarea de diferite tipuri de metri, rhymes, poetic genuri; în cele din urmă, pentru muzică, evolutia tigva și tam-tam barbar și corzile lirei la trei frânghii Egiptean la orchestra moderne.
Între Teorie și Practică