Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel. 
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.
Mai general, totusi, practicienii de o lume istoria artei, ceea ce sunt câteva, și indiferent de abordare, au deschis o enorma șanțului în perete din istoricul de artă. În mediile de specialisti din secolul al XX-lea, tendința de majoritatea este de a lua lumea rotind de artă într-o perspectivă politice, post colonial, poate fi inovatoare (în orice caz pentru Franța), dar dictate de o agenda politica ca riscul de a schimba destul de repede, și pentru rezultatele neconvingatoare dacă acestea sunt limitate pentru a adăuga câteva bucăți de puzzle din istoria de artă geografice istoria artei în secolul al XIX-lea este mai puțin afectate de postcolonial denunciations, mai multe Astfel încât să nu ofere cât mai multe surse "non-Western" ca secolul XX. Este un câmp mai multe gratuit, cu secolul al XVIII-lea, pentru a dezvolta un conectat istorie a globalizării artistică, care nu mestecat importanța ierarhiilor, conflictele si nationalismul, dar nu mai mult de circulations, reuniunile si amestecuri.
Este aici, o abordare pragmatica, istoric, hardware sau chiar materialista, care permite decenter poveștile noastre; nu neaparat probleme politice care cresc pentru a aplatiza de fapte istorice pe patul din Procrustes lor de post-colonial reinterpretation. Pentru a încerca ce istoricul de arta din Europa de este, Piotr Piotrowski, numit o adevarata "orizontal istoria" de arta, unde ierarhii au nici mai mult loc pentru istoricul Piotr Piotrowski, "Spre orizontală istoria artei ",..., este profitabilă pentru a începe să lucreze pe circulations de opere, diversitatea recepții și priviri, în funcție de contexte, si pe consecintele lor in fabricarea de imagini, cariere, reputations, ca gusturile si poate suferi, dar si a diferitelor modalități de privirea. Împotriva tradițiile naționale și a monographic istoria artei, aceste întrebări să încurajeze pentru a extinde orizontul de probleme de disciplina, să ia declinul pe concepte si clasificari prea repede necesare pentru acquis-ului, in special national. Dar ei duce, de asemenea, impotriva unei formalistic posturii și " déconstructrice " în procesul de a deveni un nou academicism disciplinare, sa reintroduca o anumită materialismului și pragmatism în lucrarea de istoricul de varf. În retur, de confruntarea de obiecte și de circulație de imagini, problemele care implica arts pot fi cele unde istoria lumii de arta va re-inventa de mai multe metodele ei.
Rezidă un efect morale. Frumoasa nu este bine; dar el este un vecin și aliat.
Estetica lui de Hegel și spencer
Nu pare inutil să amintesc într-un preambul la istoric de arta de a sistemelor, printre multe altele, propuse de gânditori pentru a servi ca directie in studiul sale de dezvoltare. Noi nu consideră că două: cele ale Hegel și Herbert Spencer, care au avut, până la începutul secolului al XX-lea, un special de aplicare.
Hegel.
Deșertul Retz este una dintre putinele gradini Anglo-Chinese secolului al XVIII-lea de a persista chiar astăzi. După o lungă fază de restaurare, ar putea fi deschis publicului în 2009. Este situația de pensionare la marginea padurii de Marly, propice pentru plimbe solitar, care valoreaza pentru el calificarea sale de desert. Construit de François rădăcină de Monville, este un spatiu de visare și reflexia, zisera cu "Neroziile" și fanteziile arhitecturale (răcitor de piramidă,, turnul de tartar cort…).
Subiect: toate clarificarile necesare vor fi făcute astfel încât cei care doresc să se poate inregistra la acest romantic the getaway
Istoria lumii de arta este în vogue, dovedită de réaccrochage colecții moderne din Centrul Pompidou din octombrie 2013. Este acolo pentru a face un loc pentru zonele periferice de un istoric de arta prea concentrat pe Paris și New York pentru perioada contemporană. Dacă ambiția este nobil, această abordare numit "artă și globalizarea" risc totuși pentru a limita singuri la juxtapose de lucrari", "plural care vizitatorul nu vedea link-uri reciproce. Dacă acesta trebuie să fie satisfăcute la "reechilibrării diferitelor regiuni din lume cele de mai sus cursurile sunt trasate de la texte... - Un inventar, nu mai intelege ce au fost termenii acestei artistice globalizarea generatorul la inegalitatile care am denuntat, ca "hybridizations" și "Amestecare" ca este celebru. Nu este de mirare ca unii considera istoria lumii de arta imposibil și chiar naiv: nu poate scapa de cadrele conceptuale de tip occidental, ar fi acest doar din cauza ca vorbeste de "arta"; este produsul dintre institutiile occidentale; intotdeauna capete de care reproduce un design liniar al istoriei arta, efectuate de o succesiune de inovații - "modern", fiind o etichetă care se aplică fără finețe, și care generează în sine la noi ierarhii de care am vrut sa scape James Elkins, este Istoria Artei Global?, New York- Londra,.... Putem dc mai multe ambitii pentru istoria de artă.
Ll nu este nevoie de a recunoaste sistemul de Hegel și a unei formule de idee care este în căutarea pentru, care este amplasat și care este depășește să cred că teoria lui artistice evolutia este una dintre cele mai frumoase generalizări și mai fecund care nu au fost niciodată ispitit. Noi nu schita în acest sumar ca partile care sunt in principal de interes general istoria s. Vom utiliza pentru această lucrare de excelentele adaptarea estetic, publicate de Bénard (t. I, pagini 115 la 300 și passim al doilea edict.). Știm că, după estetica de Hegel, toate formele de arta găsi principiul lor în ideea că ele manifest și că această idee în sine are nevoie, pentru a se remarcă printr-adevăr, pentru a realiza în aceste forme. Are fiecare special gradul de dezvoltare este prin urmare legat de o forma real: dezvoltarea de ideea ca fundal apare de asemenea ca dezvoltarea de forma si ideea de fiecare dată întotdeauna isi afla sub forma adecvat.
Propunerile de comunicare sunt deschise până când 11 Martie pentru cercetătorii din istoria artei, in cadrul simpozionului "Spre un aspect de spectaculoasa" care va avea loc la Vila Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Spre o un aspect de spectaculoasa a silent film italiană la traversarea plastică și decorativă din plastic (1896-1930) Academia de Franța în Roma și Universitatea Paris 8 organiza, cu participarea Centro Sperimentale din Cinematografia - Cineteca nazionale di Roma, un simpozionul international de la Villa Medici pe 15 și 16 iunie 2017. Acesta din urmă este parte din cadrul de lansarea proiectului de cercetare a Universitatii din Paris 8 cinema italiene mut la intersectia artele europene cu condiția peste trei ani (2017-2019) și se deschide un câmp de studii privind silent film italiană printr-un corpus de filme shot între 1896 și 1930. Acest proiect intentioneaza sa stimuleze și, la international, o opera colectiva între instituțiile patrimoniului și echipele de cercetatori in istorie si estetica de cinema, istoria artei, și din istoria Italia. Interdisciplinarity este în centrul reflecției: este de a pune filmele italiene mut în contextul artistic, media si culturale Europa de la sfarsitul secolului al XIX-lea până la sfârșitul perioadei de latenta, evidențierea bogăția și diversitatea sale. Limbile colloquium va fi franceză, italiană și engleză. Fiecare comunicare va ultima 20 minute. Textele din communications va fi obiectul unei expertiza in vederea publicarii lor. Propunerile de comunicare trebuie să fie prezentate înainte de 11 martie 2017, si va include un titlu, un text de 2500 semne maxim și o prezentare biografice a autorului. Participantii vor fi informate cu privire la selecția în jurul 5 Martie. Propunerile trebuie prezentate prin e-mail, specificând "colloquium italiană cinema Mute"
Hegel distinge în istoria artei, trei mari forme specifice corespunzătoare de trei ori de la idee sau la trei membre de civilizatie în general. Prima este forma simbolice; inteligența este în continuare neputincios să crească peste natura; ea depletes in inutile eforturile de express la realitatea conceptii vagi si de prost definite; ea compromite si denatureaza formele de lumea reală că acesta captează în rapoarte arbitrare. În loc de a combina, topiți împreună sub forma și ideea, aceasta lucru se întâmplă doar la o reconcilierea superficiale; ea forme de imagini grosier sau ceva monstruos de fortele fizice sau morale abstractions lipsită de personalitate. Simbolismul este mai ales arta de a est. Apoi vine sub forma clasic. Ideea, în temeiul natura ei, nu poate rămâne în sisteme de captare și de un principiu al incertitudinii. Inteligența, principiul liberei activitate, acesta iese din asta ca mediu; prin împrumuturi formele ei de natura, acesta idealizes chestiunea, ea ajunge la o armonie perfectä a ideii si sa externă manifestare la echilibrul, la eurythmie, de senina frumusete.
Organizat în două sesiuni ordinare pe an, cursul este menținut la EMA (municipale scoli artistice), la galerie Jean-Collet municipale și MAC Val.
Cursuri oferite de Alexandra Fau, art istoric si comisarul de expunere. Sesiunile de EMA adopta forma tradițională desigur cu proiecție, cei de la Municipal Galerie Jean-Collet și MAC VAL invita la reuniunea de lucrări și de artiști.